Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Μοναστηριακές Συνταγές-ΧΑΛΒΑΣ ΜΕ ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ

 
Υλικά:

4 φλυτζάνια του τσαγιού νερό
2 φλυτζάνια του τσαγιού ζάχαρη
Μισό βιτάμ
250 γρ. Σιμιγδάλι χονδρό
150 γρ. Ινδοκάρυδο
Μία πρέζα αλάτι
Εκτέλεση :

Βράζουμε σε μια κατσαρόλα το νερό, τη ζάχαρη και το βιτάμ. Προσθέτουμε κατόπιν το σιμιγδάλι σιγά σιγά προσέχοντας να μην σβωλιάσει καθώς ανακατεύουμε. Μόλις πήξει λίγο, το κατεβάζουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε το μισό ινδοκάρυδο. Το ανακατεύουμε καλά και το αραδιάζουμε αμέσως σε ένα ταψί. Το πασπαλίζουμε με το υπόλοιπο ινδοκάρυδο και το αφήνουμε να κρυώσει, οπότε και το κόβουμε σε όποιο σχήμα θέλουμε.

1 σχόλιο:

  1. http://www.tlig.org/el/messages/569/

    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟΡΓΙΚΟΤΑΤΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ

    Το Μήνυμα της Αγίας μας Μητέρας.

    Ειρήνη σε σας, παιδιά Μου. Όπως η μητέρα τρέφει και παρηγορεί τα παιδιά της, έτσι κι Εγώ τρέφω τις ψυχές σας, δίνοντάς σας το Λόγο του Θεού. Όπως μια μητέρα παρηγορεί τα παιδιά της σε καιρούς θλίψεως, κι Εγώ σκύβω πάνω σας να σας παρηγορήσω. Αγρυπνώ επάνω στην ψυχή σας με τις προσευχές Μου. Ο Κύριος δεν αργεί να πραγματοποιήσει τις υποσχέσεις Του, αλλά περιμένει υπομονετικά να λάβουν όλοι τη χάρη να δουν το Φως και να μεταστραφούν. Οι Νέοι Ουρανοί και η Νέα Γη της Επαγγελίας είναι πολύ κοντά σας τώρα. Εν τω μεταξύ, ενώ βρίσκεστε σε αναμονή, καθαγιάστε, σας παρακαλώ, τις ζωές σας και ζείτε άγια. Θέλω να δω μέσα σας, αγαπητά Μου παιδιά, μια αληθινή μεταστροφή! Όποιος γλίτωσε από τις αθλιότητες του κόσμου, αλλά αφήνεται να καθοδηγηθεί από διδασκαλίες που δεν πηγάζουν από τη Σοφία αλλά από την Αφροσύνη, είναι βέβαιο ότι θα πέσει. Ο Θεός είναι Αγάπη, είναι επιεικής και μακρόθυμος.

    Ο Θεός είναι ένας στοργικότατος Πατέρας. Να εξετάζετε την ψυχή σας πότε πότε, για να ξέρετε αν στέκεστε ή όχι στο Φως Του. Να είστε σαν κήπος για τον Κύριο, όπου θα μπορεί μέσα σας να χαίρεται την ανάπαυσή Του, όπου θα ευφραίνεται η Ψυχή Του με τις υπέροχες ευωδίες του και όπου θα μπορεί να αναπαύσει το Κεφάλι Του στην πράσινη χλόη του. Αφήστε Με να μεταμορφώσω την ψυχή σας σ” έναν ωραίο κήπο για τον Κύριο, ώστε όταν ο Βασιλεύς των βασιλέων έρθει να σας επισκεφθεί, να μην απομακρύνει τα Μάτια Του από σας, αλλά να σας προτείνει να γίνετε το θύμα της Ψυχής Του, ο δέσμιος της Καρδιάς Του. Μην χάνετε λοιπόν καιρό, γιατί τα Μάτια Του παρακολουθούν συνεχώς το κάθε σας βήμα. Ο Άρχων της Ειρήνης σάς προτρέπει να προσευχηθείτε για την Ειρήνη κι Εγώ, η Βασίλισσα της Ειρήνης, σας παρακαλώ να προσευχηθείτε για την Ειρήνη.

    Ο Σατανάς είναι τώρα σαν μαινόμενος ταύρος και η Καρδιά Μου αρρωσταίνει από αυτά που βλέπω να έρχονται, αν και από Ευσπλαχνία ο Πατέρας δεν μου τα έδειξε όλα. Τριγυρίζω τη γη για να βρω γενναιόδωρες ψυχές, αλλά δεν βρίσκω αρκετή γενναιοδωρία να προσφέρω στον Ιησού και να μάλακώσει η Δικαιοσύνη του Πατέρα. Τεράστιες επανορθώσεις πρέπει να γίνουν ακόμη. Ο Ιησούς χρειάζεται γενναιόδωρες ψυχές, πρόθυμες να αναπληρώσουν για τους άλλους, γι” αυτό Κλαιω. Τα Μάτια Μου αναλύονται σε δάκρυα Αίματος μπροστά σ” αυτή τη φοβερή θέα που βλέπω να έρχεται. Αν σας τα λεω όλ” αυτά σήμερα, δεν είναι για να σας εντυπωσιάσω ή να σας τρομάξω, αλλά να σας ζητήσω να προσευχηθείτε για την Ειρήνη. Ο Θεός είναι Εκείνος που, για τους δικούς Του αγαπητικούς σκοπούς, Με στέλνει σε όλο τον κόσμο και σε κάθε σπίτι να σας συγκεντρώσω ένα προς ένα και να σας μεταστρέψω πριν έρθει η Ημέρα Του. Αγαπητά Μου παιδιά, μην έρχεστε σ” αυτές τις συγκεντρώσεις ψάχνοντας μόνο για σημάδια. Αν έρχομαι από τον Ουρανό μέχρι το κατώφλι της πόρτας σας, είναι για να σας φέρω την Ειρήνη του Κυρίου και τη δική Μου Ειρήνη.

    Επιτρέψτε Μου λοιπόν να μεταμορφώσω τις καρδιές σας σ” έναν ωραίο κήπο για τον Άγιο, για να βρεί στα βάθη σας ένα πνεύμα αγιότητος, αγάπης, ειρήνης, αγνότητος, υπακοής, ταπείνωσης και πιστότητος. Ο Βασιλιάς σας θα χρησιμοποιήσει τότε όλες αυτές τις αρετές και θα πολεμήσει τις δυνάμεις του κακού. Ξυπνήστε από τον ύπνο σας παιδιά Μου, κι αλλάξτε τις καρδιές σας. Χαίρομαι που βλέπω τόσους πολλούς από σας να νηστεύουν με ψωμί και νερό, και σήμερα ζητώ απ” αυτές τις γενναιόδωρες ψυχές να προσθέσουν κάτι ακόμη στις μέρες της νηστείας τους. Σας ζητώ να μετανοήσετε και να εξομολογηθείτε. Αγαπητά Μου παιδιά, προσέχετε τα χείλη σας, μην κρίνετε ο ένας τον άλλο, μην επιτρέπετε στα χείλη σας παρ” όλη τη νηστεία σας, να γίνουν η αιτία της καταδίκης σας. Αγαπάτε ο ένας τον άλλο, ζείτε τα Μηνύματά Μας. Ο Βασιλιάς σας σάς απευθύνει την Ειρήνη Του. Θα συνεχίσω να περιπολώ τον κόσμο για να φέρω στον Κύριο αυτούς που έχουν απομακρυνθεί, χρειάζομαι γι” αυτό τις γενναιόδωρες προσευχές σας, παιδιά Μου. Σας ευλογώ όλους, ευλογώ τις οικογένειές σας, τους φίλους σας, ακόμη κι αυτούς που βαραίνουν τις καρδιές σας. Ναι, όλοι είναι παιδιά του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή