Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Οι κορυφαίοι της χρονιάς σύμφωνα με τον ΠΣΑΠ


                               

 
Τιμητική βράβευση:

Γιώργος Καραγκούνης
"Ευχαριστώ πολύ το σύνδεσμο για τη βράβευση να συγχαρώ όλους τους ποδοσφαιριστές, τους προπονητές και ελπίζω να έχουν όλοι ένα καλύτερο μέλλον. Να έχουν καλύτερες συνθήκες για να δουλεύουν καθώς με όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα τώρα μπορούμε να τους χαρακτηρίσουμε ήρωες. Εύχομαι τις επόμενες χρονιές όλα να είναι καλύτερα για τους συναδέλφους και οι παράγοντες να κάνουν το καλύτερο για να έχουμε και άλλες επιτυχίες για την Εθνική Ελλάδος. 

 
Θα ήθελα να παίξω το παιχνίδι με την Γερμανία το 2012 το οποίο το έχασα άδικα για μια κάρτα"
Μώρας:
"Η αλήθεια είναι όταν μου είπαν ότι πρέπει να έρθω να παραλάβω το βραβείο το έκανα με μεγάλη χαρά γιατί είναι για τους ανθρώπους που παλεύουν για αυτό το πρόβλημα το οποίο έζησα με τον αδελφό μου και κατάλαβα τι σημαίνει να το αντιμετωπίζεις.

 
Ο λόγος που έδωσα υλικό και φωτογραφίες είναι επειδή πιστεύω στο κομμάτι της ενημέρωσης είμαστε πίσω και πρέπει να δώσουμε ελπίδα σε αυτούς τους ανθρώπους.
Το αφιερώνω σε αυτούς και έστω και ένας να πάει να γίνει δωρητής μυελού του οστού  θα είναι για μένα επιτυχία. Δεν είναι τίποτα είναι μια απλή διαδικασία που μπορεί να σώσει μια ζωή" .
Καλύτερος πρόεδρος-παράγοντας Super League:

Φώτης Κωστούλας (Παναιτωλικός)
Καλύτερος προπονητής:

Γιάννης Αναστασίου
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου. Τους παίκτες μου που κάναμε ένα δύσκολο πράγμα ξεκινώντας με τόσα πολλά προβλήματα είχαμε σαν φιλοσοφία και σαν αρχή να πετύχουμε κάτι όλοι μαζί. Να προσπαθούμε με το κεφάλι κάτω και σκληρή δουλειά. Είναι μεγάλη τιμή για μένα και τους συνεργάτες μου και θέλω να το αφιερώσω σε όλα τα παιδιά και σε όσους με ψήφισαν που είναι πραγματικοί πρωταγωνιστές".
Καλύτερος ξένος ποδοσφαιριστής: Μάρκους Μπεργκ  (Παναθηναϊκός)

"Θεωρώ ότι πήρα την σωστή απόφαση. Ήθελα να κάνω μια κανιούρια αρχή είχα αρκετά προβλήματα στην Γερμανία ευχαριστώ τον κόουτς και την ομάδα που με βοηθάει να γίνω καλύτερος και ελπίζω να μείνω για πολλά χρόνια ακόμα".
Καλύτερος Έλληνας ποδοσφαιριστής: Δημήτρης Παπαδόπουλος

"Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας τον κ. Σπανό και τον κ. Αγγελόπουλο για την αγάπη που μου έδειξαν, τον προπονητή μου κ. Παράσχο αλλά και τους συμπαίκτες μου στον Ατρόμητο, είναι τρεις άλλωστε εδώ και κάναμε μια τρομερή χρονιά. Να το αφιερώσω επίσης στην γυναίκα μου και στα παιδιά μου. Να ευχηθώ να δούμε ένα πιο καθαρό ποδόσφαιρο όπως είπε και ο κ. Κοντονής και ελπίζω και εγώ να το ζήσω αυτό τα επόμενα δυο χρόνια που θα συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο" .
Καλύτερος διαιτητής Super League: Τάσος Κάκος


"Σήμερα είναι η τελευταία μέρα που θα είμαι εδώ ως διαιτητής. Είμαι χαρούμενος και στεναχωρημένος. Είναι τιμή μου που οι ποδοσφαιριστές με εμπιστεύονται. Μάλλον αυτό που αναγνωρίζεται όχι τόσο η ικανότητα αλλά και τιμή".
Πρώτος σκόρερ Super League:

Σολάρι (Ξάνθη)

Καλύτερος τερματοφύλακας Super League:

Ρομπέρτο (Ολυμπιακός)

"Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με ψήφισαν. Να το μοιραστώ με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού, τους συμπαίκτες μου, τον πρώην προπονητή μου τον κ. Μίτσελ που με στήριξε. Και να το αφιερώσω στην οικογένεια μου, τους φίλους μου και τα παιδιά μου".
Καλύτερος νέος ποδοσφαιριστής Super League: Δημήτρης Κολοβός (Πανιώνιος)

"Στόχος μου είναι να βοηθήσω σίγουρα την ομάδα μου να σωθεί και εγώ να καταφέρω να πετύχω περισσότερα γκολ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που είναι γύρω μου και την οικογένεια μου αλλά και τον πατέρα μου που με βοηθάει από εκεί ψηλά".
Καλύτερη Ενδεκάδα Super League:
Τερματοφύλακας: Ρομπέρτο (Ολυμπιακός):

Δεξί μπακ: Γκάλο (Παναιτωλικός)

Στόπερ: Ταυλαρίδης (Ατρόμητος)

Στόπερ: Λαζαρίδης (Ατρόμητος)

Αριστερό Μπακ: Νάνο (Παναθηναϊκός)

Δεξί χαφ: Ούμπιδες (Ατρόμητος)

Κεντρικό χαφ: Τσόρι (Ολυμπιακός)

Κεντρικό χαφ: Ουσέρο (Αστέρας Τρίπολης)

Αριστερό χαφ: Κάμπελ (Ολυμπιακός)

Επιθετικός: Μπεργκ (Παναθηναϊκός)

Επιθετικός: Παπαδόπουλος (Ατρόμητος)


ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΗΣ FOOTBALL LEAGUE
Καλύτερος προπόνησης Νότιου Ομίλου Football League: Τζάκι Ματάισεν  (Φωστήρας)

1ος σκόρερ Football League Νότιος Όμιλος:

Μάριο Γκούρμα  (Ολυμπιακός Βόλου)
Καλύτερος τερματοφύλακας Football League Νότιος Όμιλος:

Χρήστος Αθανασόπουλος  (Ηρακλής Ψαχνών)

Καλύτερος νέος ποδοσφαιριστής Football League Νότιος Όμιλος:

Κώστας Πλέγας  (Παναχαϊκή)

Καλύτερος ξένος ποδοσφαιριστής Football League Νότιος Όμιλος:Μάριο Γκούρμα (Ολυμπιακός Βόλου)

Καλύτερος ποδοσφαιριστής Football League Νότιος Όμιλος:Κώστας Νεοφύτος (Αχαρναϊκός)

Βραβείου Ήθους:

Άγγελος Διγκόζης

Βραβείο Fair Play: Γιάννης Χλωρός

Βραβείο Fair Play: Ντουμίτρου (Βέροια), Καρντόσο (Κέρκυρα)

Βραβείο Fair Play:

Τάσος Θέος (προπονητής Κ-15 Ολυμπιακού), Γιώργος Αγιώτης, Αλέξανδρος Τασουλής

Καλύτερος προπονητής Football League Βόρειος Όμιλος:Μιχάλης Γρηγορίου (Κέρκυρα)

Πρώτος σκόρερ Football League Βόρειος Όμιλος:

Χρήστος Τζιώρας (Νίκη Βόλου)
Πρώτος τερματοφύλακας Football League Βόρειος Όμιλος:Μανώλης Αποστολίδης (Νίκη Βόλου)
Καλύτερος νέος ποδοσφαιριστής Football League Βόρειος Όμιλος: Κοσμάς Τσιλιανίδης (Ηρακλής)

Καλύτερος ξένος ποδοσφαιριστής Football League Βόρειος Όμιλος:Ανιέτε (Νίκη Βόλου)

Καλύτερος ποδοσφαιριστής Football League Βόρειος Όμιλος:Νίκος Πορτουλίδης (Ηρακλής)









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου