Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Τα vintage Κουνελάκια του Playboy φωτογραφίζονται στα 60 τους

Το 1972 το περιοδικό Playboy δημοσιεύει τις πρώτες full frontal φωτογραφίες. Το "κουνελάκι" που δέχτηκε να γίνει η πρωθιέρεια της έντυπης σεξουαλικής επανάστασης ήταν η Marilyn Cole Lownes, η οποία σήμερα είναι 65 ετών και έχει κάνει καριέρα δημοσιογράφου. Η Marilyn και 5 ακόμη pin-ups του περιοδικού επιστρέφουν μετά από δεκαετίες στον φωτογραφικό φακό, για να τιμήσουν το παρελθόν τους στις σελίδες του εντύπου. To περιοδικό New York Magazine και ο φωτογράφος Nadav Kander ετοίμασαν ένα εντιτόριαλ αφιερωμένο στις 60's και 70's ονειρώξεις της Αμερικής και τις κάλεσε να γοητεύσουν χωρίς όμως να είναι τόσο αποκαλυπτικές. Οι ώριμες πια γυναίκες, θυμούνται με νοσταλγία την εποχή που κρέμονταν γυμνές στα περίπτερα, εξιστορούν τις εμπειρίες τους σαν κουνελάκια του Playboy και δηλώνουν πλήρως αποενοχοποιημένες από το παρελθόν και τις ταμπέλες.

 
Dolores Del Monte, 82 ετών - Μις Μάρτιος 1954
Dolores Del Monte, 82 ετών - Μις Μάρτιος 1954

 
Dolores Del Monte, 82 ετών - Μις Μάρτιος 1954
Είχα κάνει λίγο pinup μόντελινγκ φορώντας bikini. Για μία φωτογράφιση ημερολογίου η γραμματέας μου έδωσε μια ρόμπα και μου είπε «Όταν γδυθείς, βγες έξω». Σκέφτηκα «σιγά, ποιος θα το δει έτσι κι αλλιώς;». Αργότερα με ενημέρωσαν πως ήθελαν να χρησιμοποιήσουν μια φωτογραφία μου σε ένα περιοδικό, αλλά νόμιζα πως ήταν από άλλη φωτογράφιση. Σήμερα είμαι πολύ περήφανη για αυτή τη φωτογραφία του Playboy. Είναι κρεμασμένη στο σπίτι μου και στα σπίτια πολλών άλλων. Μπορεί να ταιριάξει σε μπουντουάρ, σε καθιστικό, αν και μάλλον όχι στο σαλόνι!Σήμερα πάντως δεν θα το έκανα. Τα κορίτσια αποκαλύπτουν πάρα πολλά.
 
 
 
Laura Aldridge, 59 ετών - Μις Φεβρουάριος 1976
Laura Aldridge, 59 ετών - Μις Φεβρουάριος 1976


Laura Aldridge, 59 ετών - Μις Φεβρουάριος 1976
Τους περισσότερους άνδρες δεν τους ενδιέφερε ποια πραγματικά ήμουν. Νομίζω ότι ήθελαν απλά sex. Ήμουν Playmate και αυτό με έκανε κάτι σαν παράσημο για εκείνους. Ο πρώην άντρας μου (ο Alan Aldridge που έκανε τα γραφιστικά για τους Beatles) μπορεί να ήταν ο μόνος άνθρωπος που δεν θεωρούσε το Playboy "cool". Πίστευε πως ο Hugh Hefner εξέδιδε τις γυναίκες. Όταν η μεγάλη μου κόρη, η Lily, ήταν 10 χρονών, βρήκε ένα Playboy στο δωμάτιο του μπαμπά της και έτσι της είπα ότι ήμουν Playmate. Ρώτησε αν μπορούσε να το δει. Μισή ώρα αργότερα χτύπησα την πόρτα της. Έβλεπε τηλεόραση και τι ρώτησα «Τι πιστεύεις;». Απάντησε «Είναι τέλειο». Και οι δύο μου κόρες είναι supermodels, η Lily είναι μοντέλο της Victoria Secret. Ακολούθησαν αυτό το δρόμο με αυτοπεποίθηση και μια αίσθηση κληρονομιάς.
 
 
 
Marilyn Cole Lownes,  65 ετών - Μις Ιανουάριος 1972
Marilyn Cole Lownes, 65 ετών - Μις Ιανουάριος 1972
 


Marilyn Cole Lownes, 65 ετών - Μις Ιανουάριος 1972
Μια φίλη μου είχε έρθει από το Λονδίνο στο Portsmouth, όπου δούλευα ως γραμματέας. Μου είπε «Στο Playboy Club το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να χαμογελάς και θα κερδίσεις πολλά λεφτά». Για τη συνέντευξη έπρεπε απλά να φέρω μαζί μου ένα bikini. Ήταν ο άντρας μου (ο Victor Lownes, διευθυντής του London Playboy Club, τον οποίο αργότερα παντρεύτηκε) ο οποίος με ξεχώρισε ανάμεσα στο πλήθος των υποψήφιων Playmate. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του να είσαι «κουνελάκι» ήταν ότι είχαμε αρκετά λεφτά, το οποίο μας έδινε μια άισθηση δύναμης και απελευθέρωσης. Ήμασταν όλες επιπόλαιες.
 
 
 
Helena Antonaccio, 65 ετών - Μις Ιούνιος 1969
Helena Antonaccio, 65 ετών - Μις Ιούνιος 1969

 
Helena Antonaccio, 65 ετών - Μις Ιούνιος 1969
Μετά το λύκειο πήγα σε μια σχολή για μοντέλα στη Νέα Υόρκη. Θεώρησαν ότι ήμουν πολύ αθώα, ότι δεν ήμουν αρκετά sexy. Πήρα όμως τη δουλειά στο Playboy Club. Ήξερα ότι ήταν το μεταβατικό στάδιο πριν μπω στο Playboy. Όταν πηγαίνεις στην βίλα του Playboy έχεις μπάτλερ και καμαριέρα, λιμουζίνα και κάποιον να σου πλένει τα ρούχα. Ήταν υπέροχα. Γυμνάζομαι 3 ώρες τη μέρα. Το σώμα είναι ο ναός μας, γιατί λοιπόν να μην το φροντίζουμε; Το πιο πρόσφατο βιβλίο μου έχει τίτλο "The Ultimate Ageless Pinup" και είναι φωτογραφίες μου από τις δεκαετίες του '50 και του '60. Ακόμα δεν αντιμετωπίζω τον εαυτό μου σαν μια sexy γυναίκα.
 
 
 
Janet Lupo, 64 ετών - Μις Νοέμβριος 1975
Janet Lupo, 64 ετών - Μις Νοέμβριος 1975


Janet Lupo, 64 ετών - Μις Νοέμβριος 1975
Όταν αποφοίτησα από το Λύκειο είχα την υψηλότερη βαθμολογία και υποτροφία στο Πανεπιστήμιο του St. Louis αλλά βαριόμουν μέχρι θανάτου και ορκίστηκα στον εαυτό μου να  ακολουθήσω ένα διαφορετικό μονοπάτι. Μία φίλη μου μου είπε ότι έκαναν προσλήψεις στο St. Louis Playboy Club. Είμαι μοναχοπαίδι και όλες αυτές οι κοπέλες έγιναν οι αδελφές που δεν είχα ποτέ. Οι φεμινίστριες πάντα μου λένε «Δεν το πιστεύω ότι δέχεσαι να γίνεσαι αντικείμενο» και εγώ τους απαντάω «Νομίζετε ότι με ανάγκασε κανείς να κάνω αυτή τη δουλεία με το πιστόλι στον κρόταφο; Όχι, είναι δική μου επιλογή και αυτό είναι το νοήμα στην γυναικεία ελευθερία». Μετά το Playboy δούλεψα σαν μοντέλο και στην ταινία "Risky Business" με τον Tom Cruise έπαιξα μία από τις πόρνες. Πολλές από εμάς συμμετέχουν ακόμα σε αυτές τις εκδηλώσεις που υπογράφεις αυτόγραφα. Οι φαν του Playboy είναι πολύ, πολύ ευγνώμονες.
 
 
 
Candace Jordan, 60 ετών - Μις Δεκέμβριος 1979
Candace Jordan, 60 ετών - Μις Δεκέμβριος 1979



Candace Jordan, 60 ετών - Μις Δεκέμβριος 1979
Πήρα μια δουλειά στο New Jersey, ενώ εργαζόμουν στο Great George Playboy Club. Ήταν ένα μέρος οικογενειακό που εξυπηρετούσαμε και πολλά παιδιά! Τότε ήταν που μου ζητήθηκε να κάνω τη φωτογράφηση, η οποία ξεκίνησε απλώς ημίγυμνη. Φορούσα εσώρουχα για γιαγιάδες και μια μέρα η ρόμπα γλίστρησε από τον ώμο μου και ο φωτογράφος (Pompeo Posar) συνέχισε να τραβάει. Την επόμενη μέρα μου έδειξε τις φωτογραφίες και είπε «Βλέπεις; Δεν φαίνονται άσχημες ή πρόστυχες» και του απάντησα «Πράγματι, έχει δίκιο, μπορούμε να το κάνουμε και έτσι». Ο Pompeo με κέρδισε. Μου μιλούσε σαν άνθρωπος. Είναι φωτογραφίες του εαυτού μου που δεν πιστεύω ότι είμαι εγώ. Δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω. Μετά από αυτό έγινα σίγουρα πολύ δημοφιλής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου