Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Κακλαμάνης: Θα παραιτηθώ από βουλευτής μόνο αν εκλεγώ δήμαρχος


Την πρόθεσή του να μην παραιτηθεί από το βουλευτικό του αξίωμα, παρά μόνο εάν εκλεγεί δήμαρχος, εξέφρασε ο υποψήφιος για τον Δήμο Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης.
«Η μόνη περίπτωση εγώ να φύγω από τη Βουλή είναι μόνο αν οι Αθηναίοι με τιμήσουν και με επανεκλέξουν δήμαρχό τους» δήλωσε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Παράλληλα, απαντώντας στη δήλωση Καμίνη ότι «το παλιό αρνείται να φύγει από τη μέση», τόνισε ότι «εκτός από τον κ. Βαλλιανάτο ο μόνος πραγματικά ανεξάρτητος είμαι εγώ, είτε αρέσει είτε δεν αρέσει. Δεν στηρίζομαι από το κόμμα μου, μην το παίζει ανεξάρτητος (σ.σ.: ο κ. Καμίνης), στηρίζεται από ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ».
«Έξι φορές με εξέλεξαν βουλευτή οι Αθηναίοι, δεν ήθελαν να με αφήσουν... Εμένα η αγάπη μου για την Αθήνα δεν είναι όψιμη, εγώ έμεινα ενεργός στο δημοτικό συμβούλιο, άλλοι έφευγαν» πρόσθεσε.
«Τη χάρη να αδειάσω την έδρα μου στη Βουλή δεν θα την κάνω σε κανέναν παρά μόνο στον λαό» τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου